duminică, 19 noiembrie 2017

Supa americana cu piept de pui si boabe de porumb


Supele astea americane sunt foarte groase si contin o gramada de ingrediente. Nu seamana deloc cu supele noastre traditionale, cum ar fi supa de pasare cu taitei sau supa de pui cu galuste, ci sunt mai dregraba supe creme in care se adauga legume si carne, ba chiar si cascaval.
Pentru ca eram curioasa cum este o astfel de supa bogata, am incercat si eu o astfel de reteta.
Inspiratie mi-a fost reteta asta: Light Turkey (Or Chicken) & Corn Chowder Recipe.
Pentru ca ne-a placut, o postez si pe blog pentru eternitate 😁

Ingrediente:
- 2 bucati piept de pui (aproximativ 1 kg)
- 2 lingura ulei
- 1 ceapa galbena
- 2 ardei capia rosii
- 2 ardei verzi mici
- 1/2 lingurita praf de usturoi (sau 2 catei de usturoi)
- 250g boabe de porumb congelate
- 2 linguri faina
- 400 ml lapte
- 1200 ml supa de pui (apa in care am fiert pieptul de pui)
- sare si piper macinat
- 150g cascaval razuit
- 3 fire ceapa verde (eu nu am avut, dar ar fi mers tare bine)

Prima data am fiert pieptul de pui in 2 litri apa cu putina sare. Am spumuit ori de cate ori a fost nevoie si am lasat carnea sa fiarba la foc mic pana cand a fost bine fiarta.
Dupa ce carnea s-a fiert, am scos-o pe o farfurie si am rupt-o in fasii. Apa in care a fiert carnea am pastrat-o.
In oala in care urma sa fac supa am calit in ulei ceapa, ardeiul verde si ardeiul kapia taiate marunt. Am adaugat si praful de usturoi (sau usturoiul taiat marunt si el).



Dupa ce legumele s-au inmuiat bine, am turnat in oala 1200 ml apa in care a fiert pieptul de pui. Am lasat supa sa ajunga la fierbere, la foc mic.


Cand supa a inceput sa fiarba, am adaugat in oala boabele de porumb congelate si le-am lasat sa fiarba 5-6 minute.


Intr-un castron am desfacut faina in lapte. Acest amestec l-am turnat in oala. Am adaugat sare si piper negru macinat si am lasat supa sa fiarba in continuare la foc mic pana cand a inceput sa se ingroase (10-15 minute). Am amestecat des.
Cand supa s-a ingrosat am adaugat in oala fasiile de carne si cascavalul razuit.



Am mai lasat supa pe foc 2-3 minute, amestecand mereu, apoi am oprit focul.


Am servit supa imediat, punand in fiecare castron putin cascaval deasupra. Mergea de minune si ceapa verde taiata marunt, atat pentru culoare cat si pentru un plus de gust, de aceea voi avea grija data viitoare sa nu-mi mai lipseasca 😀


Desi mesenilor li s-a parut tare ciudata supa asta, dupa ce au gustat au spus ca este foarte buna. Este si foarte satioasa!
A doua zi, reincalzita, nu mi s-a mai parut chiar atat de buna. De retinut sa fac mai putina data viitoare! 😏


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana