miercuri, 19 iulie 2017

Prajitura Chocoflan - dukan style


Prajitura asta este de fapt un tort cu "crema de zahar ars" care are cacao in crema, nu in blat, si nu are nici urma de zahar ars in el. Un fel de doua feluri - cum ar zice sotul meu 😄 Este un desert tare bun si se prepara fparte usor ♥


Ingrediente:
***Crema coapta:
- 4 oua
- 4 linguri indulcitor pudra (eu am folosit Slim Sugar)
- 2 lingurite cacao degresata
- 1 lingurita ness
- 1 lingurita esenta de rom
- 1 litru lapte degresat
***Blat:
- 2 oua
- 2 linguri indulcitor pudra (eu am folosit Slim Sugar)
- 1 lingurita esenta de rom
- 4 linguri tarate de ovaz
- 3 linguri lapte praf degresat
- 1 lingura amidon de porumb
- 1 lingurita praf de copt
- 100 ml lapte degresat


Prima data se prepara crema.
Intr-un castron am mixat ouale, indulcitorul, cacao, ness si esenta.


La final am adaugat laptele si am mixat usor.


Compozitia obtinuta am turnat-o intr-o tava cu peretii inalti (23.5 X 20 cm), pusa in prealabil intr-o alta tava. In tava mai mare am turnat apa fierbinte, cat sa acopere de un deget fundul tavii mai mici. Cu grija am bagat tavile in cuptorul fierbinte (180 grade), pe raftul din mijloc pentru aproximativ 50 minute.


In acest timp am pregatit compozitia pentru blat.
Albusurile le-am batut spuma tare. Galbenusurile le-am mixat cu indulcitorul si esenta, apoi am adaugat laptele, taratele, laptele praf, amidonul si praful de copt. In acest amestec am incorporat la final albusurile batute spuma tare.


Am scos tavile din cuptor.


Am nivelat deasupra cremei coapte compozitia pentru blat, am completat cu apa fierbinte in tava mai mare si am bagat iar tavile la cuptor (180 grade) pentru aproximativ 30 minute.


Asa arata cand a fost gata:


Am lasat pratitura sa se raceasca bine, apoi am bagat tava in frigider peste noapte. A doua zi am desprins marginile prajiturii de peretii tavii cu un cutit, apoi am rasturnat prajitura pe un platou incapator.


Se feliaza foarte usor.


Este o prajitura insiropata si delicioasa ♥♥♥



Sa ne fie de bine!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.
Sursa de inspiratie: Oana Camacho - Tort Choco - Flan

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana