marți, 11 iulie 2017

9 ani de blogareala


  Luna aceasta, pe 9 iulie, blogul meu a implinit 9 ani.

  In ultima vreme am fost mai mult absenta si numarul postarilor a scazut foarte mult. Daca in 2014 am postat 168 articole (!!!), anul trecut am postat doar 38 articole. Nici anul acesta nu a inceput prea bine pentru blogul meu, pentru ca pana in prezent am postat doar 15 articole. Aceasta lipsa de activitate nu se datoreaza lipsei de inspiratie/poze/nou, ci lipsei de interes si de cuvinte. Parca nu eram in stare sa leg doua propozitii inteligibile, macar ca nu era vorba sa scriu o recenzie sau o compunere, ci o banala reteta. Nu am mai avut tragere de inima sa postez si prin urmare nu am mai facut-o. Retete noi insa am incercat si poze am facut, deci am la ce sa apelez daca cumva ma apuca iar dorul de postat pe blog in mod constant.
  Nu am mai tinut dieta, am intrat intr-o faza "lasa-ma sa te las", am reintrodus in alimentatie painea, dulciurile, grasimea, m-am ingrasat la loc (ba inca si ceva in plus), am inceput sa evit iar sa fiu fotografiata, am intrerupt toate legaturile cu grupurile de pe facebook, am inceput iar tratamentul pentru hipertensiune si luna asta aflu daca tiroida mea are nevoie de un impuls medicamentos. Sunt fara chef de vorba si interactiune de foarte multa vreme si tot de foarte multa vreme imi propun sa ies din starea asta de c***t. Inca nu pot sustine ca am reusit si nici nu pot pretinde ca sunt pe drumul cel bun. Tanjesc dupa zilele in care tot timpul programam o noua reteta, o noua postare, o noua activitate. Acum m-am lasat dusa de val si m-am concentrat doar asupra respiratiei.
  In acest timp am descoperit ca sunt atrasa de organizare/curatenie/decongestionare si am inceput sa urmaresc cu religiozitate clipuri pe youtube legate de acest subiect. Sunt fermecata de doamnele care se filmeaza facand curatenie la ele in casa, care isi planifica meniul pe o saptamana, care folosesc un organizator jurnal pentru a tine evidenta activitatilor planificate, care merg la cumparaturi o data pe saptamana. De asemenea urmaresc cu mare interes, tot pe youtube, emisiuni de genul "Cat de curat este in casa ta?", "Hoarders", "Tiny houses", dar si doamne care tin dieta WW si arata tot ce mananca intr-o zi.
  Mania asta a curateniei/minimalismului/simplitatii dobandita in ultima vreme s-a reflectat atat in casa mea cat si in viata on-line. Lista de prieteni de pe facebook s-a micsorat dramatic, m-am dezabonat de la o gramada de bloguri si grupuri cu care nu mai rezonam, am renuntat la provocari, concursuri si parteneriate. Din casa am scos o gramada de chestii care imi ocupau spatiul si care acum simteam ca ma lasa fara aer. Nu-mi pare rau.
  Citesc in continuare mult si asta ma bucura peste masura. De asemenea vizionez multe filme.
  In august se implinesc 2 ani de cand am renuntat la cablu TV si nu regretam nicio secunda decizia luata. In continuare ne miram ca nu ne ajunge timpul sa facem tot ce ne propunem.
  As incheia cu "la multi ani!" dar nu vreau sa-mi urez singura sa am parte de multi ani de tacere si lipsa de postari, prin urmare ma bat prieteneste pe umar si-mi urez sa fac doar ce-mi place si-mi aduce multumire.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana