joi, 8 octombrie 2015

Chec dukan cu mere si scortisoara


Checul acesta cu mere este o adaptare a acestui Chec simplu cu mere. Am avut comanda de chec cu mere si pentru a nu fi tentata de a manca si eu din el (din motive de dieta), mi-am facut si eu chec cu mere conform cu dieta Dukan. A iesit atat de bun si aromat ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - incepand cu faza de consolidare din cauza merelor, dar daca sunt inlocuite cu dovleac de exemplu, checul poate fi consumat din faza de croaziera - zile PL.

Ingrediente:
- 2 oua
- 4 linguri slim sugar
- 100 ml lapte rece
- 250g crema de branza 0.2% grasime
- 2 linguri tarate de ovaz
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingura faina arorut (sau amidon de porumb)
- 1 lingurita faina konjac
- 1 lingurita scortisoara pudra
- cubulete de mar curatat de coaja (3 mere mai micute)


Intr-un castron am mixat 3 minute la viteza maxima ouale cu indulcitorul. Am adaugat laptele si crema de branza si am continuat mixarea la viteza maxima inca 3 minute.
Intr-un castronel am amestecat taratele de ovaz, faina de arorut, laptele praf, faina de konjac, praful de copt si scortisoara. Acest amestec l-am incorporat in compozitia cu oua tot cu ajutorul mixerului.
La final am adaugat in castron si cubuletele de mar fara coaja.


Am turnat totul intr-o forma din silicon pentru guguluf si am bagat tava la cuptor, 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru aproximativ 50 minute.



Am lasat checul sa se racoreasca 20 minute in tava in care s-a copt, apoi am rasturnat forma pe un platou si am scos checul din forma cu grija.
Miroase atat de frumos ♥♥♥


L-am feliat doar dupa ce s-a racit.


A fost foarte foarte bun ♥♥♥ Neaparat il refac si poate il fac si cu dovleac.


Sa ne fie de bine!

La final vreau sa va aduc aminte ca site-ul adiograsime.ro ofera reducere 5% oricarui cumparator care precizeaza numele acestui blog, Cristina's World, in casuta de comentarii din pagina de comanda, inainte de a finaliza comanda.



Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana