vineri, 17 iulie 2015

Rasturnica cu rabarbar - dukan style


Deserturi cu rabarbar am destul de multe pe blog, asta pentru ca ne plac mult ♥♥♥
Prajitura de fata a iesit atat de pufoasa si buna, ca nu a apucat prea mult sa stea pe tava ♥♥♥
Este un desert conform cu dieta Dukan - zile PL, incepand din faza de consolidare si nu contine tolerate.

Alte retete cu rabarbar:
Prajitura dukan cu budinca si rabarbar
Prajitura dukan cu rabarbar si crema coapta de iaurt
Prajitura dukanita cu rabarbar si bezea
Prajitura cu rabarbar
Prajitura dukan cu rabarbar
Dulceata dietetica de rabarbar
Inghetata de rabarbar

Ingrediente:
- 6 tije subtiri de rabarbar
- 6 oua
- 3+1 linguri eritritol cu stevia 1:4
- 4 linguri tarate ovaz
- 6 linguri scuturate lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingura tarate psyllium
- 2 lingurite rase faina konjac
- 1 lingurita aroma de cozonac


Tijele de rabarbar le-am curatat de coaja, le-am taiat cuburi si le-am amestecat cu o lingura de eritritol cu stevia intr-un castronel.
In alt castronel am amestecat taratele de ovaz, faina de konjac, laptele praf si taratele de psyllium.
Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am adaugat in castron galbenusurile, 3 linguri eritritol cu stevia si aroma de cozonac.


In spuma dulce de oua am incorporat amestecul uscat, cu ajutorul unui tel si cu miscari usoare.


Intr-o tava dreptunghiulara (20 x 30 cm) si cu peretii inalti, captusita cu hartie de copt, am imprastiat cubuletele indulcite de rabarbar.


Deasupra lor am turnat cu grija compozitia pentru blat. Trebuie turnat incet si nu intr-un singur loc, pentru a nu misca cubuletele de la locul lor.


Am bagat tava in cuptorul cald, la foc mediu spre mic, pe raftul din mijloc, pentru 40 minute. Blatul prinde culoare foarte frumoasa, creste frumos si uniform si arata foarte apetisant ♥♥♥ Nu se lasa deloc dupa racire si miroase senzational de bine ♥♥♥


Dupa ce s-a racorit o jumatate de ora in tava, am rasturnat prajitura pe un platou. Ia priviti ce frumusete:



De preferabil se feliaza rece, dar daca familionul nu are rabdare si ii tot da tarcoale, o puteti felia imediat. La mine asa s-a intamplat  



Blatul este pufos si bun, iar in combinatie cu rabarbar este o minunatie ♥♥♥


In faza de consolidare puteti folosi cubulete de fructe in loc de cubulete de rabarbar.


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana