marți, 28 iulie 2015

Curry de pui cu lapte si ceapa verde


Maria, o doamna foarte draguta si harnica, membra a grupului "La masa cu dukan" de pe facebook, a avut ideea minunata de a combina doua retete de pe blogul meu, Pui cu lapte de cocos si curry si Pui in lapte, si a obtinut un fel de mancare care nu are doar fata comerciala ci este si delicios ♥ Am preluat si eu ideea ei si astazi defilez pe blog cu minunatia ♥

Multumesc Maria Geanina pentru idee!!! ♥
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP sau PL in functie de cata ceapa folositi.

Ingrediente:
- 1 pui mare taiat bucati
- 2 legaturi ceapa verde
- 600 ml lapte
- 2 lingurite praf curry
- 1 lingurita praf de ghimbir
- 1 lingurita boia dulce
- putina sare si piper macinat


Bucatile de pui le-am prajit intr-o tigaie antiaderenta, doar cat sa-si schimbe culoarea pe toate partile.
Ceapa am taiat-o marunt si am pus-o intr-o tava cu peretii inalti. Peste stratul de ceapa verde am asezat pucatile de pui prajite si le-am presarat cu putina sare si piper macinat.


Condimentele le-am amestecat cu putin lapte intr-un castronel si am turnat totul peste bucatile de pui din tava.


Am adaugat si restul de lapte in tava si am acoperit tava cu folie de aluminiu.



Am bagat tava la cuptor, la foc mediu spre mic, pe raftul din mijloc, pentru o ora.


Am scos bucatile de pui intr-un alt vas, iar sosul si ceapa le-am turnat intr-un castron. Nu va speriati daca are aspect de sos taiat, pentru ca asa trebuie sa arate.
Sosul l-am blenduit bine cu ajutorul pasatorului electric, pana a devenit un sos fin si legat.



La servire, am asezat pe farfurii bucatile de pui si am turnat deasupra lor sos.
Arata tare bine si miroase tare bine ♥ Este o mancare gustoasa si satioasa ♥



Maria a folosit usturoi verde, dar eu am ales sa folosesc ceapa verde pentru ca primisem multa. Data viitoare incerc si cu usturoi verde.



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana