joi, 16 aprilie 2015

Oua Benedict - dukan style


Haideti sa va zic despre un mic dejun delicios cu care ne-am rasfatat zilele trecute. Ideea este simpla de tot, dar de efect ♥♥♥ Este o adaptare a celebrelor Oua Benedict, adaptare ce permite si celor aflati la dieta sa incerce acest fel de mancare.

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac.

Ingrediente (2 portii):
- 1 piept de pui taiat fasii lungi
- 3 linguri sos de soia light
- 4 oua
- 100g branza de vaci granulata (Romfulda 1% grasime)
- 1 lingurita mustar fara zahar
- 1 lingurita zeama de lamaie
- sare si piper macinat
- 150 ml otet


Cu o seara inainte am taiat pieptul de pui fasii lungi si le-am pus la marinat cu sos de soia. In dimineata urmatoare am copt bucatile de pui intr-o tigaie antiaderenta, cate un minut pe fiecare parte.



Intr-un ibric am pus la fiert 150 ml apa cu 150 ml otet si putina sare.
Pe rand, am spart ouale intr-un pahar si le-am dat drumul in apa care fierbea incet. Am facut ouale pe rand, nu toate in acelasi timp!
Nu trebuie amestecat!
Cand oul s-a incheghat l-am scos cu o paleta pe o farfurie.


Am impartit fasiile de carne pe doua farfurii si deasupra lor am asezat cate doua oua.


Pentru sos am mixat branza de vaci cu mustarul, zeama de lamaie, sare si piper macinat.



Acest sos l-am pus peste oua. Deasupra lui am mai presarat putin piper negru macinat si gata.


Simplu si delicios! ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana