vineri, 13 martie 2015

Prajitura Mironosita - dukan style


Expr. A face pe mironosiţa = a-şi lua aere de nevinovăţie, a simula pietate şi modestie
Poate va intrebati de ce i-am dat numele de "mironosita". Am ales acest nume pentru ca in spatele acestei felii zemoase si dulci ce troneaza in prima poza sta o reteta extrem de simpla, de genul "toate se amesteca intr-un castron". Nici macar nu trebuie sa ai chef de gatit, pentru ca toate pregatirile dureaza maxim 10 minute, cu tot cu spalatul castronului, dar tot te poti lauda ca ai facut o prajitura :D


Ingrediente:
- 500g iaurt (Pilos 0.1% grasime)
- 300 ml lapte rece (1.5% grasime)
- 5 oua
- 2 linguri tarate fine de ovaz (Pirifan)
- 2 linguri tarate fine de grau (Sanovita)
- 5 linguri indulcitor pudra (Clio)
- 1 lingura rasa ness
- 1 lingura esenta cappucino


Se pun toate ingredientele intr-un castron...


... si se mixeaza bine 1 minut.


Compozitia am turnat-o intr-o tava rotunda de silicon cu diametrul de 27 cm, pusa intr-o alta tava, metalica, in care am turnat o cana de apa.


Am bagat tava la cuptor, la foc mediu, pe raftul din mijloc, pentru aproximativ o ora.
A mea a crapat un pic la copt, dar n-a fost bai mare. Am lasat-o sa se raceasca si am pudrat-o cu putina cacao.


Nu cred ca mai este nevoie sa spun ca bombonelele stelute de zahar au fost doar de decor.



Repede si bun . Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana