joi, 5 februarie 2015

Tort triplu de ciocolata - dukan style


De ce triplu? Pentru ca si blatul si crema si glazura sunt sub zodia ciocolata ♥♥♥ Orice fan ciocolata care este la dieta va adora acest tort, ba chiar si cei care nu sunt la dieta vor manca cu mare placere si pofta!
Am iubit acest tort de la prima degustare si mi se pare ca este unul dintre cele mai reusite deserturi dukanite. Cine nu ma crede, sa puna mana sa incerce reteta si apoi sa vina si sa-mi zica daca am sau nu am dreptate.

Slabesc mancand tort de ciocolata!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand din faza de croaziera.

Ingrediente:
 ***Blat:
- 6 oua
- 3 linguri eritritol (eu am folosit xilit bourbon)
- 4 linguri tarate ovaz
- 2 lingurite faina konjac
- 2 linguri gluten
- 1 lingurita praf de copt
- 2 linguri cacao
***Crema:
- 500 ml lapte 1.5%
- 1 plic budinca ciocolata
- 3 linguri eritritol
- 250 g crema de branza 0.2% (Ehrmann)
***Glazura:
- 275 g branza de vaci granulata (Pilos 0.5%)
- 2 linguri eritritol
- 1 lingura cacao
- 1 lingura esenta ciocolata
***Pentru insiropat:
- 250 ml cola zero
***Pentru decor:
- 1 lingurita cacao

***Eritritolul este foarte dulce, deci daca vreti sa-l inlocuiti cu alt indulcitor pudra, trebuie sa puneti mai mult indulcitor. Eu va recomand sa cumparati totusi eritritol, pentru ca este cel mai bun si mai dulce indulcitor incercat de mine pana acum ♥
***Cele 2 lingurite faina de konjac cred ca se pot inlocui cu o lingura amidon sau faina de arorut.


 Pentru blat am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare. Continuand mixarea la viteza maxima, am adaugat xilit bourbon si galbenusurile.


Ingredientele uscate (taratele de ovaz, faina konjac, glutenul, praful de copt si cacao)  le-am amestecat intr-un castronel, apoi le-am incorporat cu miscari usoare, cu ajutorul unui tel, in spuma dulce de oua.


Amestecul l-am turnat intr-o tava metalica de tort (diametrul 24cm), captusita pe fund cu hartie de copt.


Blatul se coace la foc mediu spre mic, pe raftul din mijloc, pentru 50 minute. Se scoate din tava si se lasa sa se racoreasca pana pregatim crema si glazura.


Pentru crema se prepara budinca dupa indicatiile de pe plic, apoi, fierbinte, se amesteca cu crema de branza.


Blatul l-am taiat in trei foi cu ajutorul unui cutit zimtat.
Tava in care am copt blatul am captusit-o cu folie de plastic.



Am asezat primul blat in tava, l-am insiropat cu cola si am turnat peste el jumatate din crema.



Am pus al doilea blat, l-am insiropat si am turnat restul de crema. La urma am asezat ultima foaie si am insiropat-o si pe aceasta cu cola.
Am lasat tortul vreo 3 ore la rece, apoi l-am scos din tava, l-am asezat pe un platou si am indepartat folia.
Pentru glazura am pus toate ingredientele intr-un vas si le-am transformat in pasta fina cu ajutotul unui pasator electric.


Am nivelat glazura deasupra tortului si am pudrat putina cacao la final.


Este extraordinar de bun!!! ♥♥♥
Se feliaza foarte frumos si fara greutate.




Inainte de a posta aceasta reteta pe blog, am postat-o pe grupul de facebook La masa cu Dukan si cateva fete harnicute si fane ciocolata au incercat-o. Cu mandrie va arat mai jos pozele primite de la ele drept dovada, nu inainte de a le multumi frumos pentru incredere ♥♥♥

1. Rocky:


2. Maria Elena:


3. Neciu Paula


4. Irina Teodora Dumitru


5. Roxana Popa


6. Cristina Ghita


7. Olteanu Cornelia


8. Ramona Dinu


9. Calinescu Valentina


10. Cristiana Hampu


11. Ticu Anca


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana