miercuri, 28 ianuarie 2015

Tocana de iepure cu galuste - dukan style


Iepure am pregatit doar de doua ori pana acum, iar retetele le puteti vedea aici:
Friptura de iepure cu legume, la punga - reteta conforma cu dieta Dukan
Iepure cu ciuperci, sub capac de paine cu cartofi
Carnea de iepure este foarte buna si frageda, deci nu ezitati sa cumparati si sa mancati daca aveti ocazia. Se pregateste foarte usor si este ideala in diete pentru ca nu este grasa.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand din faza croaziera.

Ingrediente:
- 1 iepure taiat bucati potrivite
- 2 cepe medii
- 1 ardei gras
- 1/2 varza mica
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion
- 3 linguri ulei de masline
- sare (eu am folosit sare alba de Himalaya)
- piper negru macinat
***Galuste:
- 3 oua
- 6 linguri tarate ovaz
- 1 lingura amidon de porumb
- 1 lingura tarate psyllium


Ceapa si ardeiul gras le-am taiat marunt, iar varza am taiat-o fideluta.
Iepurele l-am taiat bucati potrivite.


Bucatile de iepure le-am calit usor intr-o cartita in care am pus uleiul de masline, nu mult, doar cat sa-si schimbe culoarea din rozaliu in alb pe toate partile. Peste carne am presarat sare si piper macinat.


Am scos carnea intr-un alt vas si in grasimea ramasa am calit ceapa si ardeiul gras taiate marunt.



Cand ceapa a devenit sticloasa, am adaugat varza si le-am calit impreuna 3-4 minute, cat sa se inmoaie putin varza.


Am adaugat cubuletele de rosii bulion si am amestecat bine.


Peste acest strat de legume am asezat bucatile de iepure si am turnat apa in oala pana cand carnea a fost acoperita bine.



Am aprins focul la cuptor si am bagat cratita in cuptor, pe raftul din mijloc, foc mediu, pentru aproximativ 2 ore (cat am vizionat un film).
Am oprit focul la cuptor si am scos cratita pe aragaz, unde am pus-o pe foc mic.
Intr-un castronel am pregatit compozitia pentru galuste, amestecand bine ouale cu taratele si amidonul.


In zeama care fierbea incet am pus cu o lingurita compozitia pregatita pentru galuste.


Dupa 10 minute am intors galustele si pe partea cealalta. Am mai lasat sa fiarba 5 minute si am oprit focul.


Pana a doua zi, zeama parca s-a evaporat! Sosul insa este acolo, deci nu va panicati.


Inainte de servire am incalizit mancarea in cuptor. Alaturi de tocanita asta delicioasa am avut pepene murat.


Este o mancare delicioasa si satioasa si este foarte buna si rece ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana