miercuri, 21 ianuarie 2015

Pasta de jumeri


In mod sigur v-au mai ramas ceva jumeri pe care nu va tenteaza sa le mancati ca atare si le tot mutati prin frigider. Cam asa s-a intamplat in cazul nostru, asa ca am hotarat sa transformam jumerile in pasta de jumeri, iar hotararea noastra s-a dovedit a fi una buna. Pasta de jumeri a iesit foarte buna, cremoasa, satioasa si condimentata ♥♥♥ Noi am servit-o la micul dejun, unsa pe paine integrala, alaturi de o cana de kefir.


Ingrediente:
- 500g jumeri
- 2 cepe mici
- 2 ardei kapia rosii
- 1 lingura rasa praf de usturoi
- 1 lingurita boia de ardei dulce
- sare si piper negru macinat


Jumerile, ceapa si ardeiul kapia le-am taiat marunt. Le-am pus pe toate intr-un castron mare si am adaugat condimentele.
Cu ajutorul unui pasator electric am transformat totul in pasta fina.


Castronul ales initial a fost prea mic pentru ce vroiam noi sa facem, deci am fost nevoiti sa mutam totul intr-un castron mai mare. Voi folositit de la inceput un castron mai mare!


Noi nu am fost foarte insistenti cu pasatorul, pentru ca noua ne place ca pasta de jumeri sa aiba si cateva bucatele mai mari.
A iesit foarte foarte buna si deloc gretoasa ♥♥♥


Poate fi un apreritiv foarte bun pentru o masa cu un meniu traditional ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana