duminică, 11 ianuarie 2015

Ciorba de vacuta - dukan style


De multa vreme nu am mai postat pe blog o ciorba, un bors sau o supa, iar acest lucru nu este normal, mai ales ca eu prepar in fiecare saptamana minim o zeama si mereu este alta.
Azi vin sa va fac cunostinta cu o ciorbica de vacuta, bogata si delicioasa, perfecta pentru aceste zile reci de iarna ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand din faza de croaziera.

Ingrediente:
- un pachet pentru ciorba (carne de vita si os cu maduva) - 600g
- 1/4 radacina media de telina
- 1 radacina pastarnac
- 1 ceapa (eu am avut 1/2 ceapa mare)
- 1 ardei gras verde
- 1 morcov mare
- 1/2 varza mica
- 1 conserva rosii cubulete in bulion
- sare
- leustean (eu am avut congelat)



Carnea taiata cuburi si oasele cu maduva le-am pus la fiert la foc mic, in 2 litri apa rece cu o lingurita de sare.


Am spumuit ori de cate ori a fost nevoie, apoi am acoperit oala cu un capac si am lasat carnea sa fiarba in voie pana cand a fost bine fiarta.


Intre timp am taiat radacinoasele, ceapa si ardeiul gras in cubulete mici, iar varza am taiat-o fideluta.


Cand nu s-a mai format spuma la suprafata, am adaugat in oala toate legumele, in afara de varza. Focul l-am pastrat in continuare mic.


Dupa ce legumele au fiert cateva minute, am adaugat varza taiata fideluta.


Am lasat zama sa fiarba incet pana cand legumele au ajuns la consistenta dorita. Eu nu fierb prea mult legumele, pentru ca imi place sa le simt in ciorba. Am adaugat in oala si cubuletele de rosii in bulion, am potrivit gustul de sare, am lasat ciorba sa mai dea un clocot si am oprit focul.


Am scos din oala oasele de vita si am adaugat leusteanul taiat marunt.
Am servit ciorbica fierbinte si tare ne-a mai placut ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana