miercuri, 3 decembrie 2014

Inimioare pufoase si dulci - dukan style


Un mic desert sau o mica gustare langa cafea  - in acest fel imi place mie sa mananc in fiecare zi taratele de ovaz obligatorii. Aceste inimioare se pot pregati de seara, astfel de dimineata le putem servi la cafea sau le putem pune la pachetel. Se pot servi simple sau umplute cu budinca sau crema de branza dulce. Este o reteta foarte simpla, iar de asta va veti convinge imediat.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din faza de atac.

Ingrediente:
- 2 oua
- 1 si 1/2 linguri tarate de ovaz
- 1 lingura tarate psyllium
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingurita esenta de cafea
- 2 linguri indulcitor pudra (Clio)
- 1 lingurita praf de copt
- 1 lingura branza de vaci granulata 0.5% grasime (Pilos)
- 2 linguri apa


Am amestecat toate ingredientele intr-un castron cu ajutorul unei linguri.


Aici apare si branza de vaci care a fost omisa in poza cu ingredientele.


Am lasat compozitia sa se odihneasca 10 minute, dand astfel timp taratelor sa se hidrateze. Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incinga.
Amestecul rezultat l-am impartit in forme de copt din silicon, pentru briose, cate doua lingurite in fiecare forma. Au rezultat 10 bucati.


Am bagat tava in cuptorul fierbinte, pe raftul de sus, la foc mediu, pentru 30 minute. Cresc destul de mult!


Fierbinti se scot din forme si se lasa la racit.




Poza cu sectiunea, sa vedeti cat sunt de pufoase:


Cum spuneam si la inceput, se pot taia pe jumatate si se pot umple. Eu am umplut cateva cu crema de branza dulce, cu aroma de lamaie. ♥♥♥
In orice varianta sunt foarte bune! ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana