vineri, 7 noiembrie 2014

Tortulet simplu din orez cu lapte


Inca mai am postari restante din vara, deci le voi strecura printre postarile actuale ori de cate ori am ocazia. Sper sa public toate restantele pana la sfarsitul anului!
Desertul acesta nu este unul sofisticat sau de defilat cu el pe Piterest, dar pentru mine inseamna foarte mult. Mi-a fost facut de junioara drept cadou pentru ziua mea ♥♥♥
A tot insistat sa faca ea singura un desert, fara ajutorul meu, iar eu atunci am cedat si am lasat-o sa faca ce vrea. Mi-am luat aparatul si am fotografiat-o. Inca nu stiam ca acesta este cadoul ei pentru mine :)


Ingrediente (pentru o forma rotunda de tort cu diametru de 16 cm):
- un pumn miez de nuca
- jumatate cana de orez
- o cana si jumatate cu lapte
- 3 linguri zahar
- jumatate de borcanel dulceata de visine

Prima data a captusit forma de tort cu folie, apoi a imprastiat pe fundul formei miezul de nuca.



Intr-o craticioara a pus laptele la fiert impreuna cu zaharul. Cand laptele a inceput sa fiarba, a adaugat orezul, a amestecat usor si l-a lasat pe foc mic pana cand orezul a absorbit tot laptele.
Orezul fierbinte l-a pus in forma de tort, peste nuca si l-a nivelat frumos.






A lasat orezul sa se raceasca bine, apoi l-a rasturnat cu grija pe un platou si a indepartat folia de plastic. Deasupra a uns tortuletul cu dulceata de visine.


A impodobit tortuletul cu ciupercute balerine si betisoare colorate din plastic pentru aperitive. Pentru ca nu a gasit lumanare cu numarul 5, a improvizat un 5 din numarul 2 intors invers.


Ei, nu este cel mai frumos tortulet din lume? Unde mai pui ca a fost si extra bun ♥♥♥


Multumesc frumos puiuta draga pentru surpriza ta!!! A fost cel mai frumos si mai gustos tort primit de ziua mea!!! ♥♥♥


A trebuit sa-l impartim in portii mici mici, pentru ca toata lumea a vrut sa guste :D  Junioara mi-a promis ca data viitoare o sa-mi faca un tort mai mare :D


Multumesc inca o data papusica pentru surpriza minunata!!!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana