sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Salata de radacinoase cu piept de pui si sos de maioneza - dukan style


Spuneam data trecuta ca am folosit sosul de maioneza la o minunata salata de legume cu piept de pui, iar azi a venit momentul sa va arat despre ce vorbeam. O sa vedeti ca nu este nimic complicat, iar ingredientele folosite sunt usor de gasit in magazine. Salata ne-a placut foarte mult, mai ales ca aduce foarte mult cu salata de boeuf, ceea ce o recomanda si pentru mesele de sarbatoare ce vor urma. In mod sigur o voi reface pentru masa de Craciun! ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Ingrediente:
- 1 piept de pui
- 1 morcov mare
- 1 pastarnac mare
- 1 radacina medie de telina
- 1 gulie mare
- o portie sos de maioneza
- sare si piper macinat


Intr-o oala cu apa rece am pus la fiert pieptul de pui la foc mic. Am spumuit de cate ori a fost nevoie.
Am curatat radacinoasele de coaja. Gulia am taiat-o in patru, radacina de telina am taiat-o in doua, iar morcovul si pastarnacul le-am lasat intregi.
Dupa ce nu s-a mai format spuma in oala, am adaugat in zeama radacinoasele pregatite si o lingurita sare. Am lasat totul sa fiarba incet, pana cand legumele au fost fierte si se puteau intepa usor cu furculita.


Am scos legumele si carnea pe o tava si le-am lasat sa se raceasca bine...


... apoi le-am taiat cubulete si le-am amestecat intr-un castron cu sosul de maioneza.


Am potrivit gustul cu sare si piper macinat. Se poate adauga si mustar daca va place, dar sa aveti grija sa fie mustar fara zahar.
Am servit salata imediat si tare ne-a mai placut! ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

P.S. Nu aruncati zeama in care au fiert carnea si legumele!!! Din ea puteti face o supa delicioasa ♥♥♥
Aici aveti cateva idei:      Supa cu figurine de ou
                                    Supa cu galuste din tarate de ovaz
                                    Supa cu taitei copti
                                 

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana