miercuri, 27 august 2014

Sos Remoulade - dukan


Înainte de a începe dieta, eu consumam mult sos Remoulade ( cumpărat normal), asa ca astazi, ca tot sunt la PP, am căutat sa fac sosul si am găsit o reteta in cartea Dukan. Normal ca eu am adaptat-o la gustul meu (picant). 
Sosul conține: jumatate de ceapa normala (merge si roșie), tocata marunt, 2 linguri branza fina cu verdeturi 0,2% grasime, 1 castravete murat - tocat marunt, sare, piper, 1lingura ulei de masline, 2 picături de otet, jumatate de lingurita mustar, putin tarhon. Eu am mai tocat o lingura de ardei iute Jalapeno, pentru ca sunt fan. Toate le-am amestecat bine, iar la sfârșit am tocat putin patrunjel verde (optional). Foarte bun a ieșit! Eu l-am servit cu carne de curcan la gratar. Incercati si voi! 
Pofta buna la toată lumea!

Mentionez ca doamna Carmen nu are blog personal, dar are pagina de facebook (Retete Dukanizate) si daca va plac retetele ei si doriti sa vedeti ce altceva a mai facut bun, va invit sa-i dati un like.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana