duminică, 24 august 2014

Ravioli cu branza in sos de smantana


Am gasit la reducere doua cutii cu ravioli umpluti cu branza si am profitat de ocazie pentru a-i incerca si eu. A fost pentru prima data cand am cumparat din comert paste proaspete umplute si, chiar daca am fost reticenta pana la capat, am fost placut surprinsa da usurinta cu care poti pune cap la cap o cina usor de preparat, delicioasa si rapida. In mod sigur ma voi baza pe ele si cu alte ocazii! ♥


Ingrediente:
- 500g ravioli proaspeti, umpluti cu branza
- 400g ciuperci proaspete
- 500 ml smantana de gatit
- 200g sunca de curcan
- 1 lingura ulei de masline
- sare si piper macinat


Sunca am taiat-o cubulete, iar ciupercile le-am curatat si le-am taiat cuburi marisoare.
Am pus la fiert apa intr-o craticioara. Cand a inceput sa fiarba, am adaugat o lingurita rasa de sare si ravioli umpluti cu branza. I-am lasat sa fiarba la foc mic vreo 10 minute.


Intr-o tigaie antiaderenta am calit sunca in ulei de masline.


Dupa ce sunca s-a prajit un pic, am adaugat ciupercile curatate si taiate in bucati marisoare. Se calesc impreuna pana cand ciupercile se inmoaie.


Am adaugat in tigaie smantana pentru gatit, sare si piper macinat dupa gust.


Cand sosul a inceput sa fiarba, am adaugat ravioli scursi de apa in care au fiert.


Am amestecat bine, apoi am acoperit tigaia cu un capac si am lasat mancarea sa fiarba 10 minute.


Gata!
Am servit mancarea imediat, si tare ne-a mai placut! ♥♥♥





V-am spus ca se prepara repede!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana