vineri, 25 iulie 2014

Friptura de pui cu bors taranesc


Zilele trecute am colindat pe blog in cautare de inspiratie. Am dat peste Pulpe de pui cu bere, la cuptor si am hotarat ca este cazul sa dukanesc felul asta de mancare. Cum? Pai puiul il aveam si in loc de bere am folosit bors. S-a dovedit a fi o idee buna, iar fripturica a iesit delicioasa ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL (pentru ca am folosit multa ceapa).

Ingrediente:
- un pui taiat bucati potrivite
- 3 cepe mari, taiate solzisori
- 500 ml bors taranesc
- piper macinat
- 1 lingurita boia de ardei dulce
- sare

Pieptul de pui am vrut initial sa-l folosesc la altceva si am apucat de l-am prajit intr-o tigaie, dar apoi m-am razgandit si l-am adaugat si pe el in tava. De aici diferenta de culoare intre pieptul de pui si restul bucatelelor de carne.
Intr-o tava inalta (17 X 30 cm) am asezat prima data ceapa taiata solzisori, iar peste ea am asezat bucatile de pui. Am turnat borsul in tava, apoi am presarat peste tot sare, piper macinat si boia de ardei dulce.


Acesta este borsul folosit de mine:


Am bagat tava in cuptorul cald, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic, pentru o ora si jumatate (90 minute). La jumatatea timpului de gatit am scos tava din cuptor si am intors bucatile de carne pe partea cealalta.
Miroase foarte bine, iar culoarea fripturii este foarte frumoasa ♥♥♥


Am servit imediat si tare ne-a mai placut ♥♥♥




Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana