sâmbătă, 19 iulie 2014

Dulceata fina de visine


Dulceata de visine este o alta noutate in inventarul camarii mele de anul acesta. Ador visinele!!! ♥♥♥
Nu am o reteta minune si nici vreun secret bine pastrat. Eu folosesc Gelfix si nu mi-e rusine sau frica de gura lumii sa recunosc. De obicei folosesc Gelfix Super (3:1), pentru ca trebuie adaugat zahar mai putin (doar 350g zahar la 1 kg fructe), dar la visine am ales sa folosesc Gelfix Extra (2:1). La 1 kg fructe se adauga 500g zahar si un plic de Gelfix Extra.

Instructiunile sunt pe spatele plicului, deci oricine se va descurca cu usurinta sa le urmeze.
Pe blog mai apar si alte conserve facute cu Gelfix:
Gem de capsune
Gem din piersici de vie
Dupa ce am curatat visinele spalate de samburi si codite, le-am transformat in pasta cu ajutorul mixerului vertical.
Din 4 kg visine si 2 kg zahar am obtinut 13 borcanele de dulceata. Nu mai descriu procesul tehnologic, pentru ca este scris pe spatele oricarui plic de Gelfix.






Inventarul camarii se mareste considerabil :D
Vacanta placuta si spor la treburi va doresc!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana