duminică, 29 iunie 2014

Prajitura pufoasa cu capsune


Am primit de la mama mea cateva capsunele, mititele si acrisoare, abia coapte in gradinuta. N-or fi fost ele prea aratoase, dar in prajitura asta au facut impresie buna, fiind laudate de toti mesenii.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - din consolidare sau, pentru cei care urmeaza noua scara nutritionala, din ziua a treia. Daca inlocuiti capsunele cu rabarbar, dovleac sau flori de salcam, prajitura poate fi consumata in faza de croaziera - zile PL, iar daca nu adaugati nimic si consumati blatul simplu, prajitura este conforma si pentru zilele PP.

Ingrediente:
- 5 oua
- 4 linguri tarate fine de ovaz
- 2 limguri tarate fine de grau
- 4 linguri indulcitor pudra
- 3 linguri lapte rece 1,5% grasime
- 1 lingura esenta capsune
- cateva capsunele taiate cubulete mici

Am separat in doua castroane albusurile de galbenusuri. Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare, iar galbenusurile le-am mixat 2 minute cu taratele de ovaz, taratele de grau, indulcitorul pudra, laptele si esenta.


Am amestecat usor cele doua compozitii.


Amestecul rezultat l-am turnat intr-o tava patrata de silicon (23 X 23 cm), pusa intr-o tava metalica in care am turnat o cana cu apa.
Deasupra blatului am asezat cubuletele de capsune.


Tavile le-am bagat in cuptorul cald, pe raftul de sus, la foc mediu spre mic, pentru 45 minute.


Blatul a iesit destul de inalt si foarte foarte pufos ♥♥♥





A fost foarte buna si nu va rog sa ma credeti pe cuvant, ci va provoc sa incercati si voi si abia apoi sa-mi dati sau nu dreptate.
Sa ne fie de bine!!!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana