miercuri, 25 iunie 2014

Paste dulci cu pesmet


De foarte multa vreme nu am mai postat pe blog o reteta de post! - asa gandeam acum cateva zile in timp ce derulam indexul meu de retete. Aveam in asteptare de foarte multa vreme (vreo 2 ani!!!) reteta asta de paste dulci cu pesmet, pe care am vazut-o la Irina, asa ca am hotarat ca a venit momentul sa le prepar si eu.
Reteta de fata este una foarte simpla si foarte ieftina, iar rezultatul este unul delicios ♥

Cei care tin dieta Dukan, trebuie sa stie ca acest fel de mancare este permis la masa de sarbatoare din faza de consolidare.

Ingrediente (4 portii):
- 500g paste fainoase (eu am avut melci spiralati)
- un pachet mic de biscuiti crocanti ( Picnic sau Petit Beurre) sau cateva linguri de pesmet
- 3-4 linguri indulcitor pudra sau zahar
- 1 lingurita scortisoara pudra
- 3+2 linguri ulei de masline
- 1 lingurita rasa sare


Biscuitii i-am transformat in pesmet cu ajutorul mixerului.
Intr-o oala am pus la fiert 2 litri apa. Cand apa a incept sa fiarba, am adaugat sarea, 2 linguri ulei de masline si pastele. Am fiert pastele cateva minute, pana au ajuns la consistenta dorita, apoi le-am scurs bine de apa in care au fiert, le-am clatit cu un jet de apa rece, apoi le-am lasat la scurs pana a fost gata pesmetul.


Intr-o tigaie am prajit pesmetul din biscuiti in 3 linguri de ulei de masline, pana cand si-a schimbat culoarea si a devenit aramiu.


Nu are nevoie decat de cateva minute, deci nu plecati de langa tigaie si amestecati mereu! Se poate arde foarte repede!


Pesmetul prajit l-am amestecat intr-un bol cu indulcitorul pudra si scortisoara.


La urma am adaugat pastele bine scurse de apa si am amestecat usor.


Gata! Toata lumea la masa!
Nu va spun ce incantata a fost junioara de pastele astea! I-au placut foarte mult si m-a pus sa promit ca ii voi face si saptamana viitoare.



Gustati?


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana