joi, 20 februarie 2014

Friptura de pui cu ceapa rosie


Stiu, nu arata prea bine friptura asta, ba chiar arata ciudat din cauza culorii ce a capatat-o de la ceapa rosie, dar asta n-o sa ma impiedice sa postez reteta pe blog. A fost prea gustoasa ca sa o ignor! Deci treceti peste aparente si dati o sansa acestei retete. N-o sa va para rau!
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL si dieta Montignac - faza I.

Ingrediente:
- 8 pulpe superioare de pui, fara piele
- 3 cepe rosii mari
- 2 linguri mix de condimente pentru pui (recomand Mammita sau Galeo pentru ca nu au zahar adaugat)
- 2 linguri ulei de masline
- o cana cu apa

Ceapa rosie am taiat-o marunt si am acoperit cu ea fundul unei tavi de friptura. Peste ceapa am asezat pulpele de pui si am presarat condimentele. Am adaugat uleiul si apa si am bagat tava la cuptor, la foc mediu, pe raftul de sus.


Dupa o jumatate de ora am intors pulpele si pe partea cealalta, apoi le-am bagat iar la cuptor pentru inca 20 - 25 minute.


Le-am servit fierbinti, alaturi de sosul dulceag de ceapa rosie ce s-a format in tava.



A fost delicioasa fripturica asta! ♥♥♥
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana