duminică, 2 februarie 2014

Ciorba de perisoare Dukan


Ciorbica de "verisoare" a fost mereu una dintre ciorbele mele preferate, inca de cand eram copil. Sunt foarte multe variante de ciorba de perisoare, fiecare gospodina adaugand sau eliminand ceva. Nici eu nu fac ciorba la fel de fiecare data, adaptandu-ma la ingredientele care le detin la acel moment.
Pe blog mai este postata o reteta de ciorba de perisoare si va invit sa o vedeti si pe aceea : Ciorba acra de legume, cu perisoare.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
***Perisoare:
- 1/2 kg carne tocata de pui (eu am avut pulpe si l-am tocat la masina)
- 1 ceapa mica
- sare si piper macinat
***Zeama:
- 2 ardei capia rosii
- 1 ceapa medie
- 2 morcovi potriviti
- 1 radacina mica de patrunjel
- 1/4 radacina de telina nu prea mare
- sare
- frunze de telina

Am pus la fiert 2 litri de apa.
Carnea tocata am amestecat-o cu ceapa tocata marunt, sare si piper macinat. Din aceasta compozitie am format cu mana uda bilute si le-am isiruit pe o tava.
Cand apa a inceput sa fiarba, am micsorat focul si am adaugat legumele taiate marunt si o lingurita rasa de sare. Am lasat ciorba sa fiarba incet, pana cand legumele s-au inmuiat.
Am adaugat in zeama perisoarele si am lasat iar ciorba sa fiarba incet aproximativ 20 minute.
Dupa ce am oprit focul, am adaugat frunzele de telina taiate marunt.
Gata!
Am servit ciorbica fierbinte, cu ardei iute. Tare ne-a mai placut!


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana