vineri, 10 ianuarie 2014

Tocanita de pui cu ceapa si ardei gras


Am primit tigaie noua, lelita Ioana!!! - asa-mi vine sa cant acum in bucatarie!
Sotul meu mi-a facut cadou o tigaie antiaderenta, cu peretii inalti si sunt tare mandra de asta ♥ Bineinteles ca era musai sa o pun la proba, asa ca repejor am scos cate ceva din frigider si am incropit o mancarica buna.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1 kg pulpe dezosate de pui
- 3 linguri ulei de masline
- 1 ceapa mare (eu am pus si putina ceapa rosie ce ramasese de la o salata)
- 1 ardei gras mare si verde
- 2 linguri pasta de tomate
- sare si piper macinat
- 1 legatura mica de patrunjel verde

Pulpele taiate in jumatate le-am calit in ulei de masline. Am amestecat des si am pastrat focul mic.


Cand carnea si-a schimbat culoarea si a devenit albicioasa, am asezonat cu sare si piper macinat si am adaugat ceapa taiata solzisori. Am amestecat bine si le-am lasat sa se cunoasca vreo 3-4 minute. Daca credeti ca este necesar, adaugati putina apa.


Am adaugat si ardeiul gras taiat nu prea marunt.


Am lasat mancarica sa fiarba molcom vreo 10 minute, apoi am adaugat pasta de tomate.


Am lasat-o sa mai dea un clocot scurt, apoi am oprit focul.
Am servit-o mesenilor fierbinte, presarata cu patrunjel tocat.



Tare buna a mai fost! Sa fi fost tigaia de vina? smiley4488.gif
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana