miercuri, 18 decembrie 2013

Petrecere "Micii cofetari" - Teodora la 9 ani


Anul acesta pruncuta mea a implinit 9 ani!
 Doamne, unde se duc zilele? Parca mai ieri ii dadeam sa suga si ne hlizeam la fiecare cuvant nou pe care incerca sa-l rosteasca! Acum este o domnisoara in toata regula, cu fite si talente, asa cum scrie la carte.
Este un copil destept, pupacios si simtitor. Stie exact ce vrea si nu se sfieste sa-si exprime punctul de vedere. Este un bun negociator si nu pierde nici macar o ocazie de a negocia. Ii place sa fie alintata, laudata si sa comande, nu-i place sa citeasca si sa rada cineva de ea, ii place sa ma ajute la bucatarie si nu-i place sa-si faca curat in camera. Are 143 cm inaltime si a hotarat ca-si lasa parul lung pana la talie.
La multi ani pruncuta draga!!! Sa ai o viata frumoasa si plina de zambete!!! Te iubim mult!!!

Ziua ei de nastere a picat intr-o miercuri, zi de scoala, prin urmare am trezit-o din somnicul dulce cu un ecler cu ciocolata si cantandu-i "La multi ani". A fost foarte surprinsa, pentru ca niciodata pana acum nu am facut asta de ziua ei! Iata si fetisoara somnoroasa dar cu zambet larg:


Petrecerea de ziua ei am programat-o pentru sambata imediat urmatoare si a avut tema "Micii cofetari".
A avut 4 prieteni de varsta ei invitati (Iulia, Georgiana, Adriana, Mihai), plus o gramada de adulti insotitori.
In camera ei am pregatit cateva gustarele: soricei din triunghiuri de branza topita, chiftelute de pui coapte la cuptor, tartine cu unt, pastrama de pui si castravete, mini-frigarui din sunca de curcan, cascaval si ardei gras, covrigei cu sare si stiksuri cu susan. Am mai pus si o galetusa cu bomboane pe bat.



Tortul urmau sa si-l orneze singuri, prin urmare am copt un blat mare din care am decupat blaturi rotunde, mici. Stativele pentru tortulete le-am obtinut lipind farfuriute de plastic de paharele de plastic, intoarse cu fundul in sus.


Am pregatit 4 castroane cu creme diferite (vanilie, lamaie, ciocolata si ciocolata amaruie), un tub de frisca si cateva paharele cu ornamente pentru prajituri.
Bineinteles ca si adultii au vrut sa-si faca singuri tortul, prin urmare tortul cel mare pregatit pentru ei a ramas neatins in frigider.
Toata lumea s-a apucat de treaba. Fiecare a folosit ce a vrut si a facut cum l-a taiat capul.
















A fost o distractie pe cinste!
Multa crema a ajuns direct pe sortulele si direct in gura, dar tortuletele au iesit foarte frumoase si vesele.
Teodora a crezut ca toata lumea a uitat ca trebuie sa-i cantam "La multi ani", asa ca s-a dus la bucatarie si si-a pus noua lumanarele pe tortuletul ei. Le-a aprins si a venit cu tortuletul in sufragerie, unde era toata lumea. A stins lumina si ne-a intrebat: "Chiar nimeni nu-mi canta?"




La petrecerea asta a fost mult dans si multe rasete ♥ A iesit foarte frumoasa! ♥
A doua zi junioara a ornat si tortul cel mare, cel care fusese pregatit pentru petrecerea ei si care ramasese in frigider neatins.






Frumos, nu?
Si uite asa ne-am distrat noi la petrecerea de 9 ani a Teodorei ♥

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana