vineri, 5 iulie 2013

Inimi de curcan cu dovlecei, la punga


In urma unei vizite la carmangerie m-am ales cu un kilogram de inimi de curcan. Cumparatura asta a fost din impuls si nu aveam nici un plan pregatit pentru ele. Inspiratia a venit pe moment, cand am insirat ingredientele pe masa. Mancarea a iesit foarte buna si astfel mai adaug inca o reteta la lungul sir prezentat pe blog.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 1kg inimi de curcan (curatate de grasime)
- 3 dovlecei tineri
- 2 legaturi ceapa verde
- 1/2 capatana usturoi
- 3 linguri sos de soia
- 2 linguri pasta de tomate
- sare si piper macinat


Am taiat marunt ceapa verde, iar dovlecelul l-am taiat cubulete marisoare.
Toate ingredientele le-am amestecat bine intr-un castron, apoi le-am bagat in punga speciala pentru friptura la cuptor. Nu este necesar sa adaugati apa pentru ca dovleceii lasa multa zeama.


Tava a stat la cuptor la foc mediu spre mic, pe raftul din mijloc, o ora.
Dupa aceasta perioada am scos tava din cuptor si am golit continutul pungii intr-o cratita.



Am servit imediat, alaturi de salata de varza noua.


A fost foarte bun! Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana