joi, 6 iunie 2013

Pui cu cola, la punga


In ultima vreme am postat doar retete de carne de pui cu legume. Azi va voi arata cum am facut pui cu cola fara zahar, in cuptor, in punga speciala de friptura. Reteta de fata este minunata pentru zilele PP a dietei Dukan (sa inlaturati pielea de pe pulpe inainte de a manca!), dar si cei care nu tin dieta vor aprecia gustul interesant, usor dulceag, al acestor pulpe.
Pungi speciale pentru cuptor gasitit la mai toate magazinele. Sunt seturi de cate 5 bucati sau 8 bucati. Pungile din setul de 5 sunt mai mari, iar cele din setul de 8 sunt mai mici.

Ingrediente:
- 1kg pulpe inferioare de pui
- 1 ceapa mare, taiata solzisori
- 4 catei usturoi, taiati marunt
- 1 pahar cola (eu am folosit Pepsi fara zahar)
- 1/2 lingurita sare
- piper macinat - cat va place de iute
- 2 linguri sos de soia

Toate ingredientele le-am pus in punga speciala si le-am amestecat bine.



Am inchis punga bine la gura si am asezat-o intr-o tava incapatoare. Am intepat punga din loc in loc (3-4 gauri, nu mai multe!) si am bagat tava in cuptorul cald, pe raftul din mijloc, la foc moderat spre mic, pentru o ora.
Cand a fost gata, arata asa:


Am servit imediat.



Se poate reteta mai simpla de atat?
Au fost foarte bune! Merg foarte bine si la pachetel smiley1653.gif
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana