joi, 12 iulie 2012

Aniversare



Na ca am implinit 4 anisori! De fapt i-am implinit pe 9 iulie, dar treburile multe si uitarea nu m-au lasat sa sarbatoresc cum se cuvine acest eveniment. Nu-i cu suparare, ca nu-i tarziu nici azi.
Cand am inceput sa scriu in acest blog nu eram foarte sigura ce nisa sa aleg sau daca vreau sa fie doar un jurnal deschis in care sa-mi adun gandurile razlete, muzica preferata si pozele facute cu diferite ocazii. Mi-a luat aproape un an sa realizez ca vreau sa fie un blog cuinar, iar pana atunci am scris despre orice mi-a venit in cap.
Am evoluat mult in acesti 4 ani: am devenit mai atenta la detalii, am invatat multe lucruri, mi-am facut prieteni virtuali, am descoperit lucruri inedite si am realizat ca nu sunt chiar atat de neinsemnata si "invizibila". Am castigat premii cu acest blog si tot datorita lui am devenit colaborator al diferitelor site-uri culinare. Acum ma simt folositoare si importanta.
Bani nu scot de pe urma blogului si deocamdata nici nu am de gand sa fac ceva in sensul acesta. Asta numai pentru ca nu vreau sa ma complic si pentru ca imi plac lucrurile gratuite.
La multi ani blogule! Sa cresti mare si frumos, sa ai cititori multi si prietenosi, sa devii cunoscut pe merit si sa ajungi util junioarei mele peste ani si ani!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana