joi, 7 iunie 2012

Dulce de leche


Dulce de leche este o crema dulce, cu gust de caramel, obtinuta prin fierberea la foc mic timp de 3 ore a conservei de lapte condensat.
Intr-o craticioara cu peretii inalti am pus o carpa de bucatarie, apoi am asezat conservele de lapte condensat dupa ce le-am dat eticheta jos. Intre ele am mai indesat o carpa, pentru a nu se lovi unele de altele in momentul fierberii.


Am turnat peste ele apa rece pana cand le-a acoperit de trei degete.


Am pus craticioara la fiert, la foc mic si din momentul in care a inceput sa fiarba apa am lasat pe foc timp de trei ore. In momentul in care apa scadea, adaugam apa calda, astfel incat apa sa ramana mereu cu trei degete deasupra conservelor.
Dupa cele trei ore de fiert am oprit focul si am lasat conservele sa se raceasca in apa in care au fiert.
Gata!  Dulce de leche e gata!
Intrebuintari? Pai se poate manca ca atare, sau se poate folosi la biscuiti, fursecuri, prajituri, creme si inghetata...

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana