sâmbătă, 29 octombrie 2011

Rosii mititele transformate...


... in sos de rosii si in muratruri :)


Povesteam cu o alta ocazie ca in gradina parintilor mei au crescut cateva tufe ce au rodit niste rosii mici mici mici. Ca sa intelegeti cat de mici, iaca o poza edificatoare:


Au pielita foarte subtire si se sparg foarte repede, insa sunt delicioase.
Cu ocazia curateniei de toamna in gradina, sotul meu a avut rabdarea sa culeaga toate mini-rosiutele si toate mini-gogonelele, aducandu-mi-le apoi acasa ca pe o comoara de pret.
Mini-gogonelele le-am spalat bine si le-am asezat cu grija in borcane alaturi de frunze si felii de telina, marar, cimbru si boabe de mustar. Peste ele am turnat saramura (o lingura de sare la un litru de apa). La iarna vom manca gogonele cu lingura :)


Mini-rosiutele le-am transformat in suc in robotul de bucatarie.



Sucul de rosii l-am pus la fiert pe foc mic si l-am lasat sa fiarba pana a ajuns la consistenta dorita de mine, apoi i-am potrivit gustul cu sare si piper.
Sfat: puneti sucul de rosii la fiert intr-o oala mare deoarece face spuma multa la inceput si poate da in foc daca n-are loc sa se infoaie. Eu am aflat pe pielea si pe aragazul meu lucrul asta :)
Sosul fierbinte l-am turnat in sticle de sticla, am turnat deasupra un strat de un deget de ulei apoi am pus dopurile. Cred ca nu mai este cazul sa mai scriu la ce se poate folosi, nu?


Si uite asa camara mea s-a imbogatit cu doua borcane de mini-gogonele in saramura si cu doua sticle mari de sos de rosii :) Poate sa vina iarna acum :)

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana