joi, 9 septembrie 2010

Salata Csoric



Salata urmatoare poate parea un pic ciudata insa va asigur ca este delicioasa. Prima data a fost facuta de colega mea de birou, intr-o zi in care nu stia ce sa incropeasca de mancare pentru cina. Prin urmare a facut ceva cu ce avea prin camara :) Mi-a placut foarte tare si am "adoptat" reteta, hotarand sa o postez si pe blog. Eu deja am facut-o de multe ori in vara asta si sigur o voi mai presta :), asa de mult ne place.


Ingrediente pentru 4 portii barosane:
- 2 conserve mici de fasole rosie boabe
- 1 conserva mica de porumb boabe
- 1 ceapa rosie
- 2 conserve de ton (in suc propriu sau in ulei)
- 4 oua fierte
- otet balsamic
- sare si piper proaspat macinat


Desfacem toate conservele si le scurgem bine, apoi rasturnam continutul lor intr-un bol incapator. Adaugam ceapa rosie taiata dupa plac si ouale fierte taiate cubulete. Amestecam usor, potrivim gustul cu sare, piper proaspat macinat si otet balsamic.





Servim imediat. Este foarte buna si a doua zi daca o tinem intr-un vas acoperit la frigider.
Pofta buna!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana