luni, 13 aprilie 2009

Masa de Paste

Am inceput creearea listei pentru masa de Paste. Da, sunt la stadiul de lista...
Numai maine nu-i poimaine, iar eu in continuare lucrez de zor la lista mea. In momentul actual arata asa:
1. cas
2. ridichii
3. ceapa verde
4. oua
5. faina
6. cacao
7. lapte
8. drojdie...

Nu prea fac nimic doar cu astea nu? Ma gandeam eu.:( Imi ocupa prea mult timp lista asta. poate ar fi mai bine sa ma duc la piata si sa cumpar ce-mi iese in cale. Desi, daca ma gandesc mai bine, poate ar fi mai recomandabil sa ma hotarasc odata pentru totdeauna asupra meniului. Grea alegere! Vreau ceva bun, putin iesit din comun dar nu prea exotic, sa nu-mi ia mult sa-l prepar... Pretenti, pretentii!

Adaugare la lista:
9. fructe
10. ...

Nu mai am nici o idee.

Noaptea e un sfetnic bun. Sigur maine voi avea un plan de bataie bine conturat:)

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana